اجرای طرح «خیرات قرآن خیراتی ماندگار» در آستانه دهه ولایت

اجرای طرح «خیرات قرآن خیراتی ماندگار» در آستانه دهه ولایت

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در نظر دارد در قالب نذر فرهنگی، طرح «خیرات قرآن خیراتی ماندگار» را در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر در سطح جنوب کرمان اجرا کند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به در پیش بودن دهه ولایت، گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در نظر دارد در قالب نذر فرهنگی، طرح «خیرات قرآن خیراتی ماندگار» را در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر در سطح جنوب کرمان اجرا کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: به همین منظور افرادی که تمایل دارند برای اموات و یا دوستان شهید خود خیراتی ماندگار انجام دهند می توانند یک یا چند قرآن کریم را هدیه کنند.

وی بیان کرد: هزینه هر قرآن کریم ۳۰ هزار تومان است و سهم پرداختی علاقمندان به مشارکت در این امر خداپسندانه، به ازای خیرات برای هر شهید و یا مرحوم ۲۰ هزار تومان می باشد.

خوبی زاده ابراز کرد: قرآن های اهدایی بین در مساجد سطح جنوب کرمان به ویژه در بین مساجد مناطق محروم توزیع می شوند و افراد توجه داشته باشند اسامی شهدا و یا متوفیانی که به نیت خیرات برای آنها در این طرح مشارکت کرده اند را به شماره تلفن ۰۹۲۱۸۸۴۳۰۵۲ در واتس آپ ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: اسامی شهدا و افراد مرحوم در داخل قرآن ها درج می شود تا ثواب تلاوت آیات قرآن کریم نثار روح این شهدا و در گذشتگان شود.

وی عنوان کرد: مجری طرح «خیرات قرآن خیراتی ماندگار»، کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت است و افراد بایستی وجه خرید قرآن کریم را به شماره حساب این کانون واریز کنند.

خوبی زاده در خاتمه اظهار کرد: با توجه به کمبود قرآن کریم در مساجد جنوب کرمان به ویژه مناطق محروم بنابراین طرح «خیرات قرآن خیراتی ماندگار» با هدف تامین قرآن برای این مساجد اجرا می شود و همچنین از آنجایی که در آستانه عید قربان هستیم شاید بسیاری از افراد نتوانند قربانی برای اموات خود ذبح کنند پس می توانند در این طرح شرکت کرده و خیراتی ماندگار برای درگذشتگان خود انجام دهند.

پایان پیام/ 586